Lagu Untuk Beat Up Mania

2020. 2. 29. 09:50카테고리 없음

Pump it up prime 2018 song list

Isi kandungan.Cara bermain Peringkat permainan dikenali sebagai beatmap. Dalam setiap beatmap, lagu akan dimainkan dan unsur-unsur hit yang berlainan (bulatan, slider dan spinner hit) akan muncul pada papan permainan. Pemain perlu menggunakan peranti penunjuk untuk memanipulasi elemen-elemen ini serentak dengan rentak lagu yang dimainkan untuk mendapatkan mata. Selain yang dianggap sebagai peranti penunjuk yang terkenal, gabungan tetikus, dan juga boleh digunakan.Objektif Objektif utama ketika bermain osu! Ialah pemain pemain perlu menyentuh, menyelesaikan, menghabiskan kesemua bulatan, slider dan spinner hit untuk mengekalkan bar nyawa mereka, yang menyusut pada kadar yang sekata sepanjang permainan, melebihi 0 sehingga lagu berakhir.

Pemain yang lebih berpengalaman sering akan berusaha untuk mencapai matlamat yang lebih khusus dan sukar, seperti meningkatkan mata tinggi atau gred pada peta tertentu, biasanya dengan mencuba mengatur masa sentuhan mereka dengan lebih baik dan mengelakkan seberapa banyak mungkin yang tersasar untuk meningkatkan pengganda kombo.Bulatan hit Juga dikenali sebagai beat, bulatan hit biasa digunakan pada hampir setiap beatmap. Apabila bulatan hit muncul, sebuah lingkaran, yang dipanggil lingkaran masa, akan muncul pada bulatan hit dan semakin mengecil ke arah bulatan. Untuk mendapatkan markah pada bulatan hit, pemain mesti meletakkan kursor ke atas bulatan dan klik butang hit apabila lingkaran masa menyentuh hujung bulatan hit.Slider Slider akan muncul sebagai dua bulatan dengan sebatang laluan yang dipanggil runut gelongsor di antara bulatan-bulatan tersebut.

Seperti bulatan hit, lingkaran masa akan muncul pada permulaan slider, yang mesti diklik apabila hujung bulatan disentuh oleh lingkaran masa. Tidak seperti bulatan hit, selepas menekan bulatan hit, sebiji bola yang dipanggil bola gelongsor akan muncul dan bergolek di sepanjang runut, dan pemain mesti terus mengekalkan butang hit dan memastikan kursor mereka berlegar di atas atau berhampiran bola gelongsor sehingga ia telah sampai ke penghujung gelongsor.

Kadang-kadang akhir gelongsor akan mempunyai anak panah, yang bermakna pemain akan diperlukan untuk mengikuti bola gelangsar kembali ke titik permulaan.Spinner Spinner ialah sebuah bulatan yang besar dan hampir melitupi papan permainan. Bulatan ini akan membesar jika dipusingkan dan markah tambahan akan diberi jika putaran melebihi kuota yang diperlukan. Pada versi yang lama sebuah lingkaran masa akan mucul dan mengecil ke arah bahagian tengah bulatan semasa dipusingkan. Pemain mesti menahan butang hit dan membuat putaran pada kursor mereka di sekeliling pusat pemutar. Semasa pemain terus memutar, tolok pemutar di kedua-dua belah skrin mula mengisi, dan apabila ia telah dipenuhi, pemain akan diberitahu bahawa spinner telah diselesaikan. Seperti versi baru, putaran yang berterusan selepas itu dan sehingga cincin biru sampai pusat pemutar akan dianugerahkan mata tambahan.Tepat dan terlepas Bulatan hit, slider, dan spinner mempunyai kriteria yang berlainan jika ditekan tepat atau terlepas, dan juga mata yang diberi berlainan mengikut ketepatan semasa menekan bulatan hit.Mengklik butang hit pada masa yang tepat ketika kursor berlegar di atas lingkaran hit atau permulaan gelongsor, atau menyelesaikan gelongsor akan mendapatkan pemain mata.

Dalam kes bulatan hit, mata yang diberikan bergantung sepenuhnya kepada ketepatan masa hit. Slider umumnya dianggap lebih longgar, dan selagi pemain tidak menyentuh permulaan terlalu awal atau terlalu lewat, mengumpul semua mata gelongsor, dan terus memegang butang hit dan melegarkan kursor pada bola gelongsor sehingga mencapai penamatnya, bilangan mata maksimum akan diperolehi. Mata yang diberikan oleh sebuah spinner bergantung kepada bilangan putaran lengkap. Putaran tambahan selepas pemutar yang telah diselesaikan akan terus meningkatkan mata yang diperolehi. Hits yang berjaya akan mengisi tolok nyawa dengan jumlah yang kecil.Tiada mata diperolehi apabila objek telah terlepas. Menekan bulatan hit terlalu awal atau terlalu lewat, gagal untuk memungut apa-apa sama ada detik slider atau menamatkan akhir gelongsor, atau gagal untuk mengisi tolok spinner jumlah yang mencukupi akan menyebabkan miss ditambah dalam mata pemain.

Kelepasan, atau pelepasan detik atau penghujung gelongsor akan menyebabkan tolok nyawa menggugurkan mata dalam jumlah yang kecil.Pemarkahan Sebuah pengganda kombo dikekalkan sepanjang lagu. Setelah berjaya mengikuti objek (memukul bulatan hit, mencecah akhir slider atau detik gelongsor, menyelesaikan sebuah spinner, dll), pengganda meningkat sebanyak 1; apabila adanya kegagalan (terlepas bulatan hit, terlepas akhir slider atau detik gelongsor, tidak mengisi spinner dalam jumlah yang mencukupi, dll), penggandaan kembali kepada 0. Pengganda ini kemudian didarab dengan beberapa faktor termasuk kesukaran peta rentak yang dimainkan dan 'pengganda mod', pengganda dikenakan pengguna akibat daripada pengaktifan mod pengubah permainan, yang kemudiannya didarab dengan nilai dasar hit untuk mendapatkan mata hit. Lebih tepat lagi, rumus mata hit ialah:Mata bagi sebuah hit = Mata dasar bagi hit x (1 + penggandaan kombo x penggandaan kesukaran x penggandaan mod / 25)Mod osu!

Mempunyai beberapa mod yang boleh mengubah cara permainan. Mod-mod ini dikategorikan kepada tiga bahagian:. Pengurangan kesukaran: Mod-mod ini akan mengurangi kesukaran (contohnya, dengan mematikan kegagalan, jadi pemain boleh bermain walaupun bar nyawa mencapai sifar), tetapi akan mengurangkan penggandaan mata. Peningkatan kesukaran: Mod-mod ini akan meningkatkan lagi kesukaran (contohnya, dengan menggunakan 'lampu suluh' demikian hanya kawasan kecil di seluruh kursor boleh dilihat pada bila-bila masa), untuk meningkatkan penggandaan mata. Khas: Mod-mod ini tidak digunakan pada mana-mana kategori. Mod-mod ini menyebabkan permainan tidak dipangkatkan dan markah tidak disimpan.Mod permainan khas osu! Mempunyai tiga mod permainan khas yang boleh dicapai dalam pemilihan mod menu permainan: Taiko, Catch the Beat dan osu!mania.

Mod ini membenarkan gaya permainan yang berlainan daripada mod main biasa.Taiko Mod Taiko berdasarkan, satu lagi permainan irama yang melibatkan pemukulan gendang mengikut irama muzik. Mod Taiko tidak memerlukan penggunaan kursor kecuali untuk menyemak imbas senarai peta rentak dan menu jeda. Sebaliknya, hanya klik yang diperlukan, yang dilakukan pada papan kekunci. Walau bagaimanapun, komuniti osu!

Telah menemui pelbagai cara untuk menyokong pengawal Tatakon atau DrumCon bertujuan untuk permainan Taiko no Tatsujin. Biasanya, sebuah skrip luaran digunakan untuk memetakan input alat kawalan pada kekunci pada papan kekunci. Sebuah titian PlayStation kepada Alat Kawalan USB diperlukan untuk menyesuaikan alat kawalan dengan komputer.Ketika bermain Mod Taiko, rentak merah dan biru, serta titiran dram kuning yang lama (dengan penampilan yang serupa dengan slider) akan bergerak merentasi skrin - pemain yang mendapat lebih banyak mata untuk lebih banyak hit yang dicapai mereka.

Dalam permainan asal Taiko no Tatsujin, rentak merah dirujuk sebagai 'Don' dan rentak biru 'Kat'. Rentak merah mewakili pusat (dram) Taiko dan rentak biru mewakili rim.

Spinners juga hadir dalam mod Taiko ini.Di bahagian kiri skrin tedapat bulatan pegun. Pemain perlu menyentuh butang yang sepadan dengan setiap rentak berwarna apabila rentak melepasi bawah lingkaran ini. Konfigurasi penting boleh dikaji semula dan diubah dalam menu Pilihan, di bawah Input.Untuk memukul rentak merah, pemain perlu memukul salah satu dua butang hit dalaman Taiko. Bagi butang biru, butang hit Luar Taiko perlu ditekan. Apabila rentak besar melepasi bawah bulatan, penekanan kekunci yang sepadan akan mendapatkan pemain mata tambahan. Apabila rentak lama (titiran dram) melepasi bawah bulatan, pemain perlu ketuk mengikut rentak untuk mendapatkan mata.

Apabila spinner muncul, mereka mesti berselang-seli memukul butang dalaman dan luaran hit sehingga nombor di bahagian bawah mencapai 0.Catch the Beat Mod ini membuatkan pemain mengawal watak yang memegang plat di atas kepala mereka dengan tujuan menangkap buah-buahan yang jatuh dari bahagian atas skrin.Rentak biasa pada peta ditukar semata-mata untuk buah-buahan yang jatuh lurus ke bawah. Slider mempunyai sebiji buah di setiap hujung slider dan jejak titisan jus yang mendahului di antara penghujung. Titisan jus besar bersamaan detik gelongsor, manakala titisan kecil menambah mata tambahan kepada mata (dan menjejaskan ketepatan). Spinner akan menjatuhkan buah-buahan secara banyak dari bahagian atas skrin; pemain tidak perlu menangkap semua buah-buahan. Begitupun, menangkap lebih banyak buah-buahan akan mendapatkan mereka lebih banyak mata.osu!mania osu!mania ialah mod yang serupa seperti dan yang mana pemain perlu menekan kekunci yang terikat kepada beberapa lajur mengikut muzik.

Sementara muzik dimainkan, not yang jatuh dari bahagian atas skrin dalam beberapa lajur yang mana nombornya bergantung kepada peta. Semasa not mencapai beberapa baris bawah lajur, pemain dijangka akan menekan butang yang terikat pada lajur tersebut untuk menyelesaikan not.Satu set khas mod boleh didapati di osu! Mania iaitu 4K, 5K, 6K, 7K, 8K.

Biasanya peta rentak bertujuan dimainkan dengan sejumlah kunci yang ditetapkan untuk peta rentak tersebu; namun, penggunaan salah satu mod khas boleh menukar jumlah kunci ini untuk pengurangan mata.Mod ini dikeluarkan pada 30 September 2012.Beatmap Permainan ini menggunakan beatmap yang direka oleh pemain, iaitu fail yang mengandungi data permainan yang sebenar. Beatmap ini dicipta menggunakan penyunting dalam permainan yang membolehkan pengguna untuk memilih mana-mana lagu yang disukai mereka dan menghasilkan rentak untuknya. Beatmap untuk lagu-lagu tertentu kemudiannya boleh dikongsi melalui pemuat naik dalam permainan langsung terus ke laman web utama. Pemain boleh memberikan maklum balas mengenai beatmap tersebut, biasanya mencadangkan beberapa cara untuk meningkatkan mutu yang kebisaannya digelar mod. Selepas penulis telah mengubah suai beatmap mengikut petua yang diterima dan Pasukan Penghargaan Beatmap berpuas hati dengan mutunya, mereka boleh meluluskannya untuk pendarjatan. Statistik bagi setiap kualiti beatmap yang diluluskan, yang dikenali sebagai ' ranking' beatmap, ditanggung di laman web osu!

Skor untuk setiap ' ranking' beatmap dijumlahkan untuk menentukan skor ' ranking' pemain.Pada September 27, 2012, lebih daripada 60,000 beatmap telah dihasilkan, yang mana kira-kira 6,800 telah mencapai status ter' ranking'. Bilangan peta ' ranking' beransur-ansur meningkat apabila penyelia atau Pasukan Penghargaan Beatmap me-' ranking' peta baru yang dikemukakan. Berbilang Pemain Pada 3 Jun, 2008, permainan berbilang pemain ditambah kepada sebaran awam (b335).

Pump It Up Prime 2 2018 Song List

Berbilang pemain terdiri daripada lobi pusat yang memaparkan bilik tersedia dan pemain talian semasa. Bilik dicipta dengan butang ' New Game'. Permainan bermula apabila semua pemain di dalam bilik dilabel sebagai ' Ready' dan tuan rumah ( host) mengklik start. Permainan berbilang pemain terdiri daripada komponen-komponen permainan Pemain Tunggal Osu! Yang biasa, tetapi dengan papan mata dalam permainan yang memaparkan kedudukan semasa pemain-pemain di dalam bilik. Semua cara bermain (termasuk Taiko, Catch The Beats dan osu!mania) boleh didapati dalam mod berbilang pemain, serta pelbagai peraturan pemarkahan, seperti Pemarkahan Standard osu!, yang mana mata kemenangan tertinggi, atau Ketepatan Standard osu!

Yang mana memukul not dengan sempurna mampu membuatkan pemain mencapai tempat teratas. Pemain juga boleh bermain tag ko-op yang mana bilik yang bertindak sebagai sebuah pasukan untuk menyelesaikan lagu sementara setiap pemain diberikan kelompok rentak tertentu untuk dipukul, seorang demi seorang pemain. Selepas keluaran b593a, mod Tag Team telah diperkenalkan yang mana pemain akan berpihak kepada dua pasukan (Merah dan Biru) dan saling bekerjasama untuk menang.Sambutan kritikal Permainan ini telah dipaparkan dalam beberapa majalah dan laman web. Penerimaan secara umumnya positif, dengan aduan terbesar adalah bahawa permainan osu! Dengan tetikus mengambil masa yang lama untuk dibiasakan diri.Pelantar Bukan PC Pada November 2008, sebuah alihan osu!

Untuk / telah diumumkan dan dikeluarkan pada Januari 2009 melalui gedung Cydia.Sebuah versi osu! Yang rasmi dalam bertajuk osu!stream dikeluarkan pada. Osu!stream tidak membenarkan pengguna membuat peta-peta rentak untuk dimainkan, dan sebaliknya hanya membenarkan beberapa lagu terpilih yang boleh dibeli daripada sebuah kedai dalam permainan.Pada September 2011, osu! Untuk telah dikeluarkan.

Osu!stream Sebuah versi osu! Yang rasmi dalam bertajuk osu!stream.Versi permainan ini tidak termasuk peta-peta rentak ciptaan sendiri. Ia sebaliknya mempunyai kedua-dua peta-peta rentak percuma dan berbayar yang boleh dimuat turun di kedai dalam permainan ini.osu!stream mempunyai tiga mod permainan:. Mod Easy: Rentak yang perlahan untuk mengelakkan pemain daripada gagal. Stream: Mod ini adalah unik kepada osu!stream. Mod ini menyebabkan permainan bertukar antara ' stream', atau kesukaran yang berlainan dalam permainan tunggal berdasarkan prestasi pemain.

Pump it up prime 2 kpop song list

Expert: Hanya boleh dibuka jika pemain telah mencapai kedudukan 'A' atau lebih baik dalam mod stream. Dalam mod ini, permainan semakin sukar dengan rentak yang kemunculan dengan lebih cepat, lebih banyak rentak bertindan, rentak yang lebih berkaitan dan penyusutan bar nyawa yang lebih cepat.Komuniti Pada 26 Mei 2013, laman osu! Menyatakan bahawa masyarakat merangkumi lebih 9 juta pengguna berdaftar, dengan jumlah melebihi 5 bilion pemain ber-' ranking'. Lihat juga.Nota dan rujukan.

Revolution (feat. Faustix & Imanos & Kai) – DiploSean and Andie dance in the final, and the whole crew joins.2. My Homies Still (feat. Big Sean) – Lil WayneThe Mob and Lmntrix dance fight in the ring, round 1.3. Mayer Hawthorne) – PitbullThe crew goes out in Vegas.4. I Won’t Let You Down (Shockbit Remix) – OK GoTitle song.

First auditions.5. Delirious (Boneless) (feat. Kid Ink) – Steve Aoki, Chris Lake & Tujamo–6.

How You Do That – B.o.BSean comes to Moose for the first time (with headphones).7. Lapdance – N.E.R.D.Second song in the club. Grim Knights’ dance.8.

Every Little Step – Bobby BrownSean dances with Andie in an amusement park they’re trespassing.9. Rage the Night Away (feat. Waka Flocka Flame) – Steve AokiThe contest begins. First round dances in the Vortex.

First song.10. Demons – Zeds DeadThe crew dances at Moose’s engineering laboratory, filming the clip for the contest.11. Hands Up (Yellow Claw Remix) – DirtcapsSean battles with Andie when they first met. First song when Grim Knights start to dance in the final.12.

Turn It Up – Celestina & Bianca RaquelWhen Moose and Sean convince Andie to give up her job and join the crew13. Squeeze Me (feat. Ben Westbeech) – Kraak & SmaakThey dance as a crew and individually. Mariachi Noodle – Zombie Bank–2. Self Confidence – Dehousy and M&C–3. Judgement Day – Method ManThe first dance battle in the club. Sean’s team.4.

Burning Man Down – Zombie Bank–5. Cheek to Cheek – Extreme Music–6. 10-Hut Booty – DDP–7.

Que Rico Mi Tubao–8. Down the Road – C2CSean gathers the new crew for The Vortex. They all meet at the dance studio.9. Djembe Madness – Zombie Bank–10. Outshine – Alexander ft. Cire Mayo–12.

Hot Tomato–13. The Spark – Afrojack featuring Spree WilsonThey get the package from Vortex, leave and arrive to Vegas.14. Let’s Have a Taste–15. Torture – GramatikThe crew enter their Vegas apartment.16.

Waka Flocka Flame’s side artist performance in “Rage Against The Night”–17. Super Bumpin – DDP–18. Skippin’ – MarioMoose dances in the bar. The song where he gets kissed by the other girl.19. Fight The Chaos – Shockbit–20. Run – Gnarls BarkleyRound 3 song.21.

One Toe Under – Zombie Bank–22. Sweat, Sugar, Dance And VoodooThe crew watches TV after they win against The Mob.23. Twice – Little DragonA view of Vegas after they found out they’re cheated by the producers.24.

Spaceman (Carnage Festival Trap Remix) – HardwellSecond song playing during Grim Knights’ performance in the final.25. I’m A Psycho – Deep Tweakers–26. Lost in Blue – HousesLmntrix first dance in the final.27. Earthquake – Labrinth featuring Tinie TempahSecond song during Lmntrix’s performance. The crew dances in the sand on the main stage.28.

Gangsta’s Paradise (Candyland Remix) – Coolio featuring L.V.Forth song during Lmntrix’s performance. The Mob dancing.29.

Back to Earth – Steve Aoki featuring Fall Out BoyThe song after the Vortex’s host finds out that Lmntrix won.30. Hands Up in the Air – CelestinaGrim Knights’ first dance in the final. First end credits song. Behind the scenes sneak peaks.31. You & I – DDP–32.

Pump It Up Song List

Disco/Eyes – FreesoulChad, the dance instructor, shows them his moves to prove he’s worthy to join the team.33. You Still Loved Me – Frenchie feat. Paul FrenchFirst round winners are announced.34.

Old School, New Rules (Explicit) – T-CheezyThe Mob dancing in the final.Hot Tomato – Heinz KiesslingSean, Andie and Moose start choreographing at the Cha-Cha studio. Chad tells them he wants to be part of their crew.Step Up: All In Soundtrack (Score) release date: July 29, 2014Step Up: All In Movie release date: August 8, 2014Trailer songs (full tracks)Dj Blow The Speakers – The DNC feat. Keira Nova (Playing in the official trailer, starting at 1:06)Bounce – Iggy Azalea (Seconds song playing in the official trailer, starting at 2:01)Back to Earth – Steve Aoki featuring Fall Out Boy (Song playing in the teaser trailer)Watch the trailer for Step Up: All In.